Wednesday, January 27, 2010

NAJDRAZA

Otkljucala srca si moga bravu,
i ljubav mi ponudila pravu.
Srce tvoje njezno tada rece,
ja cu biti dio tvoje srece!

U meni se nesto dogodilo,
iz vedra me neba pogodilo.
Od tad jutra kraj tebe mi svicu,
samnom zivis bajkovitu pricu!

Sa tobom sam toplo gnijezdo svio,
ti si ono sto sam pozelio!
Stvorila mi nesto od zivota,
tvoja ljubav i tvoja ljepota!

Ti si zena koja zna da voli,
pored tebe tuga manje boli,
srcem svojim i dusom te ljubim,
kraj tebe uvijek da se budim.

Za mene si i radost i sreca,
i zime su kraj tebe proljeca.
Samo s tobom ja mogu da zivim,
samo tebi mogu da se divim!

Godine su prosle i minula ljeta,
odveo nas zivot skoro na kraj svijeta.
Istim zarom jos se vole dvoje,
ja i ti ,nase djece troje!

Za mene si jedina,ostala i bila,
rodila mi kcerku i dva sina mila.
Zlatni ram za mog zivota sliku,
moj dobri andjele u ljudskom obliku.

E.TERZIC

1 comment:

  1. Cudno je kako nam ljudi koji odskora udju u nas zivot, zakorace na nasu zivotnu stazu postanu dragi... Na ovakvim mjestima, srecu se razni ljudi, ljudi kojima su zivoti na nekim drugim mjestima od nasih, koji ne planiraju nikakva vezivanja sa ljudima koje budu sreli na putevima koji ih vode daleko od njihovih utabanih staza... Mnogi su prijatni, ljubazni i na tome sve ostane... Mnogi, ali ne i svi, na srecu...Uvijek se oni posebni prepoznaju... Prepoznaju se po onoj plavoj, lelujavoj, laganoj ali stalnoj sjenci tuge negdje u uglu oka... Jednostavno, to su ljudi koji su mnogo toga dozivjeli, prezivjeli, dali i uzeto im, ostanu nekako zauvijek obiljezeni tim laganim dodirom tuge i sjete u uglovima ociju... Napisati pricu ili pjesmu i nije neki veliki problem... Ali napisati pricu ili pjesmu koja ce u dusu onoga ko je bude citao izroniti poput ponornice, doticuci i onaj najmanji damar za koji nismo ni znali da ga imamo... Takve su tvoje pjesme... One su povjest duse koje se mogu pamtiti samo jednim mogucim nacinom... Ljubavlju... One su dokaz velicine tvoje duse i velicine ljubavi onih o kojima pises...
    Hvala vam oboma sto ste zakoracili na moju zivotnu stazu i ucinili ovaj moj zivot bogatijim...

    Ajla

    ReplyDelete