Tuesday, January 26, 2010

MOJE MISLI TEBI LETE

Kada laste u jesen odlete,
moje misli ka tebi polete.
Kad ugledam ja opalo lisce,
srce mi se u grudima stisce.

Znam bolesna majka sada lezi
a meni je svaki tren sve tezi.
I srce mi cjepa na dva dijela
nebil sina jos jednom vidjela

Misli moje, majko tebi lete,
u tudjini tvoje tuzno dijete.
Sto put' sam ti u tudjini kleko,
ja te volim, al' sam predaleko.

Sklopim oci, makar na tren samo,
i opet sam u mislima tamo,
gdje provedoh najljepse mi dane,
gdje i sunce najljepse ograne.

Sakri suze, majko moja draga,
otis'o sam ja sa tvoga praga.
Takvo vrijeme moralo je doci,
u tudjinu da cu morat poci?

Ostavih te,u srcu me gusi,
tebi bol i samoca na ostarjeloj dusi?
Sam u noci u dalekom gradu,
pjevam tiho a suze se kradu.

Kad god koja na ruku mi kane,
od bola mi i srce zastane.
I sad vidim tvoju gorku suzu,
sto si kradom brisala o bluzu.

Kroz noc cujem, glas tvoj me doziva,
a dusa se glasu odaziva.
I tvoj lik se ispred pomoli,
jer, niko se k'o majka ne voli!

E.TERZIC

No comments:

Post a Comment