Thursday, March 18, 2010

SPAVAJ SINE

Ako odem ostavljam ti ljubav
da mislima imam nesto tvoje
Spreman ruke tebi da ih dam,
Ti si vjecno dio duse moje

Strah me umrijece,ostane li sama,
treba mi majka,ona ponajvise.
Srce sluti tugovace dusa
moja majka kraj mene da dise.

Smiren spavaj, najdrazi sine,
majka veceras na put se sprema.
Sutra sa lica obrisi suze,
ne budi tuzan sto majke nema.

Pored mezara nasih nemoj da sutis
gdje i otac, u snu lahkom,tihom.
Nemoj suzu iz oka da pustis,
sjecaj nas se dovom i fatihom.

Najmilija moja pamticu te dugo,
o majci pricu najlepsu pisacu.
Svojoj djeci nikada s tugom,
ti mene,ja njih,svemu naucicu

Ja ostajem sa gorcinom u dusi,
mislima,s vama, bi'cu cesto.
U mom srcu tuga me gusi,
djetinjstva moga prazno mjesto.

E.TERZIC

No comments:

Post a Comment