Thursday, March 18, 2010

PRVA LJUBAV

Htjedoh samo,tvoje ljubavi zrno,
htio sam da probudim te njezno.
Samo htjedoh,tvoje oko crno,
bar da jednom pogledas me vjerno.

Poslusaj mi srce,cuces moje boli,
poslusaj bolje,gori kao plamen.
Prestat nece da pati i voli,
moje srce nije tvrdi kamen.

Sretnes li me po tome prepozna'cu,
Sada drugog grlis,oci moje placu.
Velika ljubav,pregolema tuga,
pored mene sad je ljubav moja druga.

Ljubav postoji i poslije nas,
nisi sa mnom , a jos cujem glas.
Nikoga za proslost necu da krivim,
bitno sad je,volim...znaci da zivim.

Ne, necu reci,ljubav si mi prva,
pred ljepotom na koljena sam pao.
U mom slucaju bogastvo je zivot,
za tvoj pogled rado bih ga dao.

Sve do kraja ostani kraj njega,
patim tuzan,niko me ne slusa,
Zbog tebe,ljubavi, zbog svega,
ostade jos jedna ranjena mi dusa.

E.TERZIC

No comments:

Post a Comment