Monday, March 29, 2010

ON MENI NEMA BOSNE

Odaklem si ti, pita on mene. Reko iz Bosne. Kakve Bosne? Kaže on- nema nikakve Bosne.
Reko ja sam je ostavio zdravu i citavu,da'se joj nešto strefilo bel tako govoriš. Kaže on ništa se njoj nije strefilo, ne može se ništa strefiti onome koga nema. Ma reko jel'ovo oni element? Jel' ovo oni element, pas mu mater posratu! Ja adresar, na zadnjoj stranici karta Jugoslavije, reko jel' vidaš ovo u sredini. Reko, to ti je Bosna i Hercegovina! Vazda je tu bila, i vazda ce tu i ostat! Znaš šta on meni kaže? Znaš šta on meni kaže?Šta ti tu kažes meni Bosna i Hercegovina ne'a toga kod nas. A šta kod vas ima? Znaš ti kaže šta ima. Pa šta ima? Znaš ti kaže šta ima,samo se
praviš ***. Ma rek'... M-ma ja bi njega sad smustafio.Ne znam kol'ko je,al'nem'rem zažagacu ga medu rogove pa šta bilo.Ja zamahnu, a oni željeznicar - Ðesi kaže božji co'ce ode ti voz za Kugensave, reko neka! Svi su meni vozovi otišli, samo mi još
jedan fali, da se u Bosnu vratim i živu glavu donesem.Pita on mene šta bi, ja njemu tako i tako. Kaže, šuti dobro si prošo.Ma šta si mi reko i ti ukukuruzio pa i ti - šuti!Ništa mi drugo ljudi u životu nisu govorili nego samo - šuti!Necu da šutim!
On meni nema Bosne i Hercegovine, a ja da šutim!Ma necu taman me culi oni koji su ga nacrtali na me. Ovaj se vas pošo trest.Izvadim ja onu kartu i jope u Zagreb. Al'nisam
se više preznojav'o tražec' karte za Bosne. Prva šuba - prva karta. Sjednem na oni
'tobus, ama ljudi moji meni srce 'volkacko. 'Oce da izleti iz ovi' moije prsa. Ama šta je - Bosna se moja približava,moja najrodenija. U sred nje ljubim k'o mater koju nikad nisam zapamtio - e tako je ljubim.A pukla Bosna, sva zelena i cista k'o potok oni bistri u planini.Gledam ja ovu ljepotu mislim se, de si covo s brkov'ma da vidaš ovo.Ama sama bi te tako progutala u se i požd'rala, e taka ti je Bosna! Dodem kuci.
Pita me žena - Što se vrati, crni Salcine?
On meni nema Bosne?
On meni nema Bosne? !
Ama ima Bosne,
ima i mene u Bosni i bice vala posla i za mene jednog dana 'vakog kaki sam!

JOSIP PEJAKOVIC

No comments:

Post a Comment