Friday, March 12, 2010

MOME KAKNJU

Ako ima sjaj, to su tvoje ulice,
a postoji bol, to je zivot bez tebe.
Radost, to je svaki susret s tobom...
KAKANJ moj, volim nosim sa sobom.

Ostade ognjiste gdje sam rodjen ja,
ostarjela majka,kuca i moja carsija.
Djetinjstvo moje, moj kucni prag,
Panorama KAKNJA tako meni drag.

Daleko od ociju,kroz carsiju"CIRO" voza
KAKANJCE hladi himber i HAJROSOVA boza.
Dusi mojoj svira tuzna violina,
dernek nedostaje na mojim PONIJERIMA.

Takve moje misli sto plivaju po vodi,
bolestan sanjam srcu to ne godi.
tumaram ovdje kroz daleku tudjinu,
dozivam MOJ KAKANJ,njegovu okolinu.

U dubinu BOSNE mjesec tone s vidika,
pred ocima stoji KAKNJA moga slika!
Zivot nisu samo snovi puni zelja,
znam srcem do smrti imas prijatelja.

Zivot oko KAKNjA sanjam svako vece,
nabujalu ZGOSCU kako huci,kako tece.
Nista na svijetu nije tako vrijedno…
s tobom disem moja KAKANJSKA DOLINO.

Odlaskom iz KAKNJA,srusise mi snove,
potekose suze jos i noci ove.
Volim svoju domovinu,najljepsi je kraj,
nigdje k'o KAKANJ k'o zemaljski raj.

Godine idu, sto nam zivot znaci?
ljubav prema KAKNJU postaje sve jaci.
Nikoga necu voljeti vise od tebe!
dadoh svoju mladost a dacu i sebe.

         E.TERZIC
         =======

2 comments:

  1. hvala jarane na divnim stihovima o mom gradu

    ReplyDelete
  2. svaka ti cast imas dara definitivno, hvala za predivnu pjesmu. Lex

    ReplyDelete