Monday, May 3, 2010

PRSTEN OD LJUBAVI

Na vratima moje male kuce,
mene je je moja ispratila majka.
O'tada mi srce okupano tuce,
mirisima njenih pogleda iz prikrajka.

Iznova jutros listam spomenar svoj,
stranice iz mojih sjecanja.
Krajem marame suze je brisala,
uplakana govorila"cuvaj se sine moj".

Pozelih opet da vidim oca i majku,
jer ja sam tudjini postao rob.
U sjenci jedne ostarjele tresnje,
umjesto zagrljaja ja ugledah grob.

Ako dodjes,i vratis se dragi sine,
zivot odvojis od puste daljine.
Tebi ostavljam svoje bogatstvo,
ceka te na hastalu,gdje si odrast'o.

Na pendzeru paucinom prekrivenim,
bila je poruka ostavljena meni.
Na istruhlom komadicu papira,
ovo je tvoje netreba niko da dira.

To je sine nasa zelja i dio amaneta,
dva prelijepa prstena od ljubavi.
Majcin na lancic cerki oko vrata,
na sinovu desnu ruku,ocev ti postavi.


E.TERZIC
_________

1 comment:

  1. extraa pjesmaa..ostala sam bez rijecii..svaka cast..

    ReplyDelete