Monday, February 1, 2010

DUSA BOLI SRCE VOLI

Ljubav sam svoju zavolio tamo,
nju,majku i BOSNU imam samo.
BOSNU domajku,majku i dragu,
kad kleknem,one daju mi snagu.

Kad kise donesu sivi oblaci,
pomislim,majcini,to su koraci!
Na oblaku ona mene prati,
i bdije nadamnom,draga mati!

Zamoli,majko,za sina svoga,
oprost i milost od dragog Boga,
jer tvoja zelja jeste najveca,
da sina tvoga prati sreca!

Znam da tugujes jer on daleko je,
zal i tuga tijelo skrhala je.
svaka topla,gorka suza tvoja
mene boli,najmilija moja!

Usred ove pustosi i zime,
vjetrovima sapcem tvoje ime,
po njima ti porucujem,mati,
uskoro ce sin da ti se vrati!

Necu vise da me zovu stranac,
ma vracam se BOSNI,ja sam Bosanac!
Opet ce srce rahat,mirno tuci,
kad dodjem BOSNI i svojoj kuci!

E.TERZIC

No comments:

Post a Comment