Saturday, April 3, 2010

DALEKO JE BOSNA

Stvoritelj BOSNE jako mudar je bio,
vrelim dahom temeljni kamen usadio.
Licem mojim prosu suze rosne.
predaleko od moje mi BOSNE....

Na sjeveru hladnom gdje mrzne more,
bolne tuge iz dna duse progovore.
Jatom sevdalinki,miris BOSNE razvija...
Jednom srcu napuklom stijenu razbija...

Ocima mojim stare slike stvara...
Dodjes cesto u moje noci rosne.
A meni se budi opet ceznja stara...
Jadan zivot bez moje mi BOSNE.

Eh....da mogu rasiriti kao labud krila,
plavom nebu pa sve do oblaka.
Da posjetim BOSNU..kak'a nekad je bila,
dadnem sebe,svoja perja lahka.

Bosanske ljepote,sanjam,to sada mogu,
podarit pogled, najblazi na svijetu.
Sevdahom mirise, hvala dragom Bogu,
cvrsto srcem,zagrliti osmijehom u letu.

BOSNI mojoj ljepotici do SARAJEVA grada,
Poletiti svakog trena dusa mi se nada.
Visinama sjenki bosanskijeh gora....
Tamo podaleko preko sinjeg mora.....


E.TERZIC

No comments:

Post a Comment