Thursday, September 6, 2012

KRATAK JE ZIVOT


MLADOST PROLAZI,GODINA ZA GODINOM STIZE,
DOLAZE DANI,ZIVOT SVE KRAJU JE BLIZE...
DANI KAO ROSNE KAPI,POZUTJELOG LISTA,
SAMO SJETA NA TEBE,DUSU MI ZABLISTA...

ZA SVE OVE GODINE,SAN ME ISTI MUCI,
PREMA DOMU SVOME,PREMA SVOJOJ KUCI...
CEKAM TAJ DAN,KAO OTKOS POKOSENA SIJENA....
MA GDJE BIO U SRCU SVA LJUBAV JE NJENA....

KADA SE NADVIJU,TAKVI NEKI SNOVI,
TUGA TAD PREDJE,DALEKI MI PRAG....
TAKO TO BIVA U OVOM KRATKOM ZIVOTU,
KADA NEKO FALI KAO SESTRA DRAG....

KADA JE ONA TUZNA,TAD I MENE TISTI,
SVAKA NJENA TUGA I MENE ZABOLI.....
ONA KAD JE SRETNA MOJE SRCE VRISTI,
OD MILINE,SRECE,JER SE SESTRA VOLI.

NEK' TE SVEVISNJI CUVA,SUNCEM KAD ZARUDI.
NEKA NASA LJUBAV U GRUDIMA SIJA....
NEKA SESTRO UVIJEK,SRECA TE PROBUDI....
BUDI SRETNA MILA BICU SRETAN I JA....

             E.TERZIC
             ========

2 comments:

  1. Ova je posebna (K e n a n)

    ReplyDelete
  2. Svaki put kada svratim na ovaj tvoj blog, shvatim koliko sam sretna sto me zivot pocastio i pruzio mi priliku da neko poput tebe i tvoje porodice budu dio moga zivota. Ovako nesto moze da se rodi samo iz pera velikog covjeka.

    (Ajla)

    ReplyDelete