Thursday, September 29, 2011

KADA SRCEM VOLIM

Kada volim,srcem,divne,plave kose,
taj osmijeh drag,oslabi mi koljena,
ta ljubav mi podari,rasirena krila.
Ljubim te,iskreno,njezno i strasno.

Strepim,da nastaje,neki nas trenutak,
Kada ce nestati,jos vec mozda sutra;
Da ce se sve pretvoriti u tugu i bol,
nase tajno sastajanje,mastanja o sreci.

Nas svaki njezni,uzdah i dodir,
poljupci dugi,koji peku na usnama.
Ako suza kane,pa zablista nevina
a cista,i sve u pustos pretvori.

Oci ce da te traze,svugdje naokolo,
slusam tvoj,dragi glas,tvoj osmijeh.
Ali znam zasigurno,da to vise nisi ti.
Samo da te vidim,dok cutis,srcem volim.

Cekam te,dok places u tisini samoce,
da li si sretna,kao ptica iz kaveza izadji.
Na prozor,poslusaj,unazad pogledaj,
cujes,moje srce i dalje kuca za tebe.

Pogledaj u daljinu,rukom obrisi suze,
nasmijesi se,rasiri ruke,ako me jos zelis.
poljubac dug,ko putovanje,a mi jedno tijelo.
vidjeces bicu pored tebe,zacas tu.......

E.TERZIC

No comments:

Post a Comment